BlogHealthyLifeStyle

Cum am slabit cate 500 g pe zi

In general, am o alimentatie sanatoasa, consum alimente din toate categoriile de produse, dar incerc sa nu fie in cantitati foarte mari si sa am un program cat de cat stabilit. Tin diete doar atunci cand trebuie sa slabesc cateva kg intr-un timp foarte scurt. Pana acum am incercat 2 regimuri: Oshawa si Dukan. In ambele, primele 5-6 zile dadeam jos cate 500 g pe zi, dar asta depinde oricum de greutatea si metabolismul fiecaruia. O persoana de 100 kg cu siguranta va da jos mai multe kg decat una de 60.

Partea buna e ca poti uita de calculul caloriilor, niciuna din dietele de mai jos nu se bazeaza pe asta

  1. Dukan

Dieta Dukan este bazata doar pe proteine. Acestea te fac sa te simti satul o perioada mai lunga de timp, iar organismul lucreaza din greu sa arda proteinele, astfel pentru o mancare proteica de 100 de calorii, organismul tau va consuma 30. Dieta se desfasoara pe parcursul a 4 faze, insa eu m-am limitat doar la 2.

Perioada fazei de “atac” la mine a fost de 5 zile in care am slabit 2,5 kg.

Alimente premise aici:

  • carne albă și roșie (mușchi de vită, șuncă slabă, carne de pui, ficat de pui, carne de curcan)
  • pește, crustacee și fructe de mare (somon, macrou, păstrăv, cod, crab, midii, creveți)
  • proteine vegetale (soia și produse din soia, tofu)
  • produse lactate slabe în grăsimi (brânză de vaci, cremă de brânză, lapte slab, iaurt grecesc cu 0% grăsime)
  • ouă (de găină, prepeliță sau rață)

Pe langa acestea, puteti consuma dimineata, pe stomacul gol, 2 linguri de tarate de ovaz pentru o digestie corecta.

In a doua faza vei slabi cam 1-2 kg pe saptamana. Se pastreaza toate alimentele de mai sus, pe langa care poti adauga cele 32 de tipuri de legume de mai jos.

Daca nu vrei sa pui kilogramele la loc, dupa ce iti finalizezi dieta, alege o singura zi pe saptamana in care sa mananci doar proteine pure si vei simti intr-adevar beneficiile acestui regim.

2.Oshawa

Au fost probabil cele mai dure 10 zile din viata mea. Trebuie sa ai o vointa mare daca vrei sa tii acest regim. Motivul este urmatorul: ai voie sa consumi doar grau integral, orez integral/salbatic, hrisca si mei. Efectele principale al acestui regim sunt de fapt dezintoxicarea si inlaturarea oricarei boli, fapt pentru care slabesti primele zile, iar apoi din ce in ce mai putin. In 10 zile am slabit 3,5 kg.

Inca un aspect de care am fost foarte multumita si pentru care as mai repeta dieta, este ca tenul devine curat şi luminos, iar analizele ies perfect.

Am avut pofte de orice in primele doua zile, simteam ca pot manca si varul de pe pereti numai sa nu mai vad hrisca, insa apoi totul revine la normal, te obisnuiesti si iti recapeti energia. Si cand descoperi ca din faina de grau si apa poti face niste turte delicioase mmm, parca te mai luminezi putin la fata (bineinteles ca acum acele turte nu mi s-ar parea delicioase).

Cum consumam cele 4 cereale?

  • pur si simplu fierte in apa cu putina sare
  • turtite din faina de grau sau hrisa (+apa si sare)
  • clatite din faina de grau integral- stiu ca termenul “clatite” suna bine, dar de fapt nu este decat apa, faina si sare amestecate ca intr-o compozitie de clatite
  • rondele din orez expandat de la orice magazine

Nu ai prea multe variante, insa poti manca cat vrei!! Daca ti se pare avantajos, nu te bucura prea mult, iti vor ajunge atat de nesuferite aceste cereale incat nu vei stii cum sa mananci mai putin.

Daca incercati ceva din ce v-am spus mai sus sau vreti mai multe detalii, nu ezitati sa imi scrieti.

Kisses, B💋

 

 

 

Un comentariu la “Cum am slabit cate 500 g pe zi

  1. Foarte interesante articolele tale, dar atenție puțin la exprimare…,,insa apoi totul revine la normal,,….și altele. Ține la imaginea blogului tău și din punct de vedere al limbii. În rest, multe succese!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *